»Pravzaprav ne vem. Sicer pa so nekateri odlomki tako znani, da na vsakih pet minut slišimo uspešnico. Po glasbeni plati je to absolutno najpopularnejša opera. Pomembna je tudi zgodba, ki jo skladatelj dramaturško zelo lepo vodi in nas v vsaki postavitvi, vsakič znova, posebno gane.«
»Carmen je priljubljena tudi zato, ker v njej najdemo mešanico belkanta – npr. Micaeline arije – silovitega in brutalnega realizma, ki napoveduje italijansko veristično smer, in umetelnih španskih ljudskih napevov, kot so 'Seguidilla', 'Habanera' in toreadorjeva pesem ... Zdi se, kot da je Bizet napisal glasbo za 'navadne' ljudi, zato ostaja tako priljubljena.«
»Carmen je zelo močna osebnost in biti ona, peti njen lik, je zelo zahtevno. Nenehno je na odru – poje, pleše, beži in seveda na koncu umre.«
»Carmen je krasna vloga. Lahko je dramatična in tragična, bistveno pa je, da se zna zabavati in živi svobodno. Njena 'Habanera' in toreadorjeva pesem sta tako priljubljeni pri občinstvu.«
»Moja Carmen se zabava in živi svobodno življenje, toda ima smolo, ko spozna neuravnovešenega don Joséja. Zame je ta od nekdaj psihopat. Ko ga Carmen zavrne, tega noče videti in zato vzplamti njegovo ljubosumje.«
»V operi čutimo francosko glasbo, francosko atmosfero, v njej je tudi nekaj germanskega, kot sta Wagner in Strauss.«
»Ljubezen je ptica divjine, ki je nikomur ne uspe ukrotiti. Kdor jo poskuša ujeti, zapravlja čas.«
»Tako smo ponosni na Jessyene glasbene dosežke in navdih, ki ga je dajala občinstvom po vsem svetu, ki bodo še naprej vir veselja.«
»Njegova dela združujejo estetiko in tehnologijo elektronike s klasično orkestracijo – v individualnem glasbenem jeziku, ki je vedno čuten.«
»Zdi se, da sta junaka obeh zgodb ujetnika vsak svojega družbenokulturnega konteksta.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju